Veel gestelde vragen

Hoe plaats ik mijn bestelling?

Het plaatsen van een bestelling kan in onze webshop. Selecteer de producten en vraag de offerte aan. U wordt dan terug gebeld om uw wensen en mogelijkheden door te spreken. U kunt ook altijd bellen/whatsappen naar 06-18290746 of een mail sturen naar info@detuinenvan.nl

Hoe weet ik of mijn bestelling definitief is en geleverd zal worden?

Zodra een bestelling geplaatst wordt in onze webshop, controleren wij de beschikbaarheid van de producten. Wanneer er producten onverhoopt niet beschikbaar zijn, zullen we u een alternatief aanbieden. De bevestiging van de bestelling en de beschikbaarheid van de materialen wordt in een orderbevestiging per email naar u verzonden. De bestelling is definitief als u deze per email bevestigd.

Ik wil de planten op een donkere plek neerzetten, kan dit?

Tot 3 dagen kunnen de meeste planten op een donkere plek neergezet worden. Daarna moeten ze weer in het licht gezet worden. Het blijven natuurlijk levende organismen.

Ik wil graag planten, bomen of kunstplanten kopen, kan dat?

Al onze huur planten, bomen en kunstplanten zijn ook te koop. Doordat wij deze producten rechtstreeks van de kwekerijen en groothandel vandaan halen kunnen wij deze aanbieden voor een zeer scherpe prijs.

Kan ik een geplaatste bestelling nog wijzigen?

Wijzigingen in de bestelling kunnen tot 2 werkdagen voor de dag van levering telefonisch of per e-mail aan ons doorgegeven worden. Bij eventuele wijzigingen binnen 2 werkdagen voor levering wordt per bestelling gekeken naar de mogelijkheid om deze wijziging te verwerken. Last-minute wijzigingen kunnen alleen telefonisch in behandeling genomen worden.

Kan ik werken bij De tuinen van?

Je kan altijd een open sollicitatie sturen met je motivatie en C.V. naar info@detuinenvan.nl. Als we op zoek zijn naar nieuwe mensen nemen we contact met je op.

Kunnen de planten binnen en buiten gebruikt worden?

Alle buitenplanten kunnen ook binnen gebruikt worden. Andersom is dat lastiger: niet alle binnenplanten kunnen buiten gebruikt worden. In sommige omstandigheden kunnen binnenplanten ook buiten gebruikt worden, dit wordt door De tuinen van per situatie ingeschat.

Leveren jullie ook kerstbomen?

Rond de kerstperiode leveren wij ook kerstbomen voor de verkoop. Die verschijnen vanzelf op onze website.

Moet ik de planten water geven?

Wanneer planten langer dan 3 dagen gehuurd worden komen wij eens per 3 dagen bij u langs om de planten te verzorgen.

Wanneer planten of producten tijdens het gebruik beschadigen, wat is dan de procedure?

Als producten beschadigen tijdens het gebruik kunt u dat direct melden aan de chauffeur of telefonisch contact opnemen met ons via 06-18290746. Wij nemen vervolgens contact met u op om de schade te beoordelen en kosten van de schade met u door te nemen. Maak altijd even een foto van de schade zodat hier geen misverstanden over kunnen ontstaan.

Mochten de materialen bij levering niet aan uw wensen voldoen, dan verzoeken wij u om dit onmiddellijk en in ieder geval voor aanvang van het evenement telefonisch aan ons te melden, zodat wij waar nodig voor een passende oplossing kunnen zorgen.

Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten binnen regio Amsterdam zijn €50 per geladen bus (halen en brengen). Buiten regio Amsterdam: transportkosten berekend op basis van locatie. De standaard bezorgtijden zijn van maandag tot vrijdag van 09:00 tot 18:00 uur. Bezorgingen buiten deze tijden worden ingepland op afspraak. U kunt ook kosteloos uw producten zelf ophalen en retourneren tijdens onze openingstijden van maandag tot en met zaterdag.

Wat zijn de openingstijden van De tuinen van?

Wij zijn op werkdagen open van 09:00 tot 18:00 uur en op zaterdag bereikbaar van 12:00 tot 18:00 uur op telefoonnummer 06-18290746. In noodgevallen buiten kantoortijden kan er gebeld worden met het bovenstaande nummer.

Antwoord niet gevonden? Stel hier uw vraag: